نشریه

انواع فاکتورهای سئو در موتور جستجو(فصل 1)

فاکتورهای سئو - روند سافت

چهار گروه عمده جدول تناوبی فاکتورهای سئو  توسط موتور جستجو وجود دارد :

  • سئو On-page : محتوا ، معماری ، HTML
  • سئو Off-page : اعتماد ، لینک ها، کاربر
  • Toxins
  • Emerging verticals

عناصر موجود در هر گروه یا زیر گروه عواملی هستند که اگر می خواهید دید و رتبه بندی  سئو ارگانیک سایت خود را افزایش دهید ، باید در نظر بگیرید.

در گوشه بالا سمت راست هر عنصر ، یک مقدار وجود دارد که به شما کمک می کند وزن یا اهمیت آن عنصر خاص را درک کنید – هرچه تعداد آن بیشتر باشد ، وزن بیشتری نیز به همراه دارد.

گروه های سئو on-page و off-page هر کدام دارای چندین زیر گروه هستند و هر فصل از این راهنمای سئو به شما کمک می کند تا در جهت یابی به آن جنبه خاص سئو کمک کنید.در این مقاله از شرکت طراحی سایت روند سافت، توجه شما را به جدول تناوبی فاکتورهای سئو  توسط موتور جستجو جلب میکنیم.

فاکتورهای سئو - روند سافت

فاکتورهای سئو به صورت ترکیبی کار می کنند

فاكتورهای سئو در خلاء وجود ندارند. عناوین HTML بهینه شده محتوای نازک را جبران نمی کنند. اگر موتورهای جستجو به راحتی نمی توانند صفحات شما را خز کنند ، سرعت سریع سایت را شگفت زده نمی کند.

به بیان ساده تر ، داشتن چندین عامل مثبت می تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد ، اما عوامل منفی می توانند آن شانس ها را بدتر کنند.

فاکتورهای On-page سئو

عوامل رتبه بندی جستجو On-page تقریباً کاملاً تحت کنترل ناشر هستند. همچنین در اینجا تعادل بین نیازهای مخاطبان خود با دوستانه تر کردن موتور جستجوی صفحات خود بسیار مهم است.

بیشر بخوانید:  واقعیت مجازی و تاثیر آن بر صنعت آموزش

عنوان صفحه یا مقاله ، عمق تحقیق ، کلمات کلیدی مورد استفاده و موارد دیگر باید با توجه به نیازهای مخاطبان خاص شما مورد استفاده قرار گیرد.

عناوین HTML ، متن anchor و موارد دیگر باید سرنخ هایی را برای موتورهای جستجو و مخاطبان شما در مورد ارتباط محتوای شما ارائه دهند.

معماری سایت شما باید به مرورگرهای موتور جستجو در سایت شما کمک کند; و به کاربران کمک کند تا آنچه را که می خواستند پیدا کنند.

 فاکتورهای Off-page سئو

موتورهای جستجو فقط آنچه را که در صفحه قرار دارد ارزیابی نمی کنند و برای کاربران قابل مشاهده هستند. عوامل رتبه بندی Off-page معمولاً از تأثیر مستقیم خالق یا ناشر خارج است.

موتورهای جستجو شهرت ، کیفیت بک لینک های سایت ، موقعیت جغرافیایی کاربر و بسیاری از عوامل دیگر را ارزیابی می کنند تا مناسب ترین نتایج را بدست آورند.

اگرچه این فاکتورها به راحتی بر اساس هر صفحه کنترل نمی شوند ، اما هنگام بهینه سازی سایت شما برای جستجو باید در نظر گرفته شوند.

Toxins

هنگامی که خوب انجام شود ، سئو به همان اندازه که به سایت ها سود می رساند ، از موتورهای جستجو بهره می برد. سئو به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا نتایج جستجوی بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

با این حال ، با استفاده از تکنیک های سئو که هدف آن دستکاری سیگنال های رتبه بندی برای به دست آوردن یک مزیت ناعادلانه نسبت به رقابت است ، می توان سوء استفاده کرد.

ما اسپم ها و به اصطلاح “کلاه سیاه” را به “Toxins” گروه بندی می کنیم. استفاده از آنها می تواند منجر به این شود که صفحات شما مجازات رتبه بندی دریافت کنند یا حتی از نتایج جستجو کاملاً ممنوع شوند.

بیشر بخوانید:  کارتن خوابی که مالتی میلیاردر کالیفرنیا شد(خلیل رفعتی)

Emerging verticals

جستجوی صوتی ، محلی ، تصویر و فیلم در این راهنمای فصل ویژه خود را دارد زیرا آنها راه های مختلفی را برای کاربران برای یافتن مطالب شما ارائه می دهند.

هر یک از این Emerging verticals دارای ویژگی های متمایز ، ظرافت و فرصت های خاص برای برندها و ناشران است.

با این حال ، آنها همچنین با یک یا چند عنصر اصلی در جدول دوره ای ما مطابقت دارند و نیازی به روشی کاملاً جدید برای مشاهده سئو ندارند.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *