دکوراسیون شعبه مجازی شرکتتان را زیبا طراحی کنید

چقدر ظاهر شرکت یا ویترین مغازه‌تان برایتان اهمیت دارد؟ چقدر برای زیبا نگه داشتن محل کسب و کارتان هزینه می‌کنید؟ یک ظاهر نازیبا و بدون جذابیت چه تاثیری بر ورود مشتری‌ها به محل کسبتان دارد؟ قطعا ظاهر و دکور شرکت یا فروشگاهتان برایتان اهمیت بالایی دارد و سعی می‌کنید که آن را طوری طراحی نمائید که مشتری و مخاطبانتان را جذب کند.

اگر ظاهر شرکت فیزیکی‌تان با محدوده جغرافیایی و مشتری‌های خاص، این‌قدر برایتان مهم است، زیبایی شرکت یا فروشگاه مجازی‌تان که مخاطبان بین‌المللی دارد، چقدر برایتان اولویت دارد؟ اگر دقت زیادی به هویت بصری و طراحی شعبه‌های مجازی کسب و کارتان ندارید، احتمالا دوست دارید که مشتری‌هایتان را فراری دهید!

دکوراسیون شعبه مجازی شرکتتان را زیبا طراحی کنید

چگونه در دنیای دیجیتال، زیبا و جذاب به نظر برسید؟

چگونه در دنیای دیجیتال، زیبا و جذاب به نظر برسید؟

برای این‌که بتوانید شعبه‌های مجازی شرکتتان یعنی سایت و شبکه‌های اجتماعی کسب و کارتان را جذاب طراحی کنید و بتوانید پای مخاطبانتان را به این شعبه‌ها بکشانید، باید درون‌مایه شرکتتان را پیدا کنید و هویت بصری کسب و کارتان را با توجه به این درون‌مایه طراحی نمائید.

اما درون مایه چیست؟! سعی کنید کسب و کارتان را در 3 تا 4 کلمه توصیف کنید. این عبارت کوتاه، درون مایه و ذات شرکت شماست. همه طراحی‌های ظاهری و چیدمان‌های شما باید بر اساس این بن‌مایه صورت پذیرد. اگر نتوانید هویت بصری بیزنس‌تان را با هویت آن در یک راستا قرار دهید، قادر نخواهید بود که پیامتان را به درستی به گوش مخاطبانتان برسانید.

تفاوت را از یاد نبرید!

برای این‌که در بین تعداد زیادی از رقبا مورد توجه قرار بگیرید، باید کمی تفاوت را چاشنی هویت بصری‌تان بکنید! اگر بخواهید در چارچوب‌های مرسوم حرکت کنید و عادی باشید، از چشم‌ها دور می‌مانید و نمی‌توانید موفقیت خارق‌العاده‌ای به دست آورید. پس خلاقیت را نه در طراحی گرافیک، بلکه در بند بند وجود کسب و کارتان، پایه‌ریزی کنید!

در بسیاری از مواقع، کمی خلاقیت به خرج دادن و متفاوت عمل کردن، طیف وسیعی از توجه‌ها را به شما معطوف می‌کند و فاصله شما را با رقبایتان خیلی افزایش می‌دهد. با برپایی طوفان‌های فکری و استفاده از نظرات همه کارکنان، خلاقیت را به روح بیزنس‌تان تزریق کنید.

روانشناسی رنگ را در طراحی هویت بصری‌تان لحاظ کنید

اگر روانشناسی رنگ را یاد بگیرید و با توجه به روحیات و سلایق پرسونایتان، آن را در طراحی گرافیک بخش‌های مختلف کسب و کارتان در نظر بگیرید، می‌توانید پیوند عمیقی را میان بیزنس و مخاطبانتان برقرار کنید. در استفاده از روانشناسی رنگ و در نظر گرفتن روحیات مخاطبانتان، دقت کنید که هویت برندتان را نیز از یاد نبرید و رنگ‌هایی را را کار بگیرید که پیام‌آور درون مایه کسب و کارتان باشند.

علاوه بر آشنایی با اصول روانشناسی رنگ، باید به عنوان طراحی گرافیک، با اصول رنگ‌بندی نیز آشنایی داشته باشید و مراقب باشید که توجهتان به رعایت اصول روانشناسی رنگ، موجب نشود رعایت اصول رنگ‌بندی و زیبایی‌شناسی را فراموش کنید. با توجه به این نکته، راه‌های نفوذ به قلب مخاطبانتان را باز کنید!

روانشناسی رنگ را در طراحی هویت بصری‌تان لحاظ کنید

یک پاتوق مجازی دلربا را برای مخاطبانتان بسازید

یک پاتوق مجازی دلربا را برای مخاطبانتان بسازید

یکی از زیرمجموعه‌های طراحی گرافیک وب و شبکه‌های اجتماعی، طراحی رابط کاربری سایت است. یک رابط کاربری مناسب، در واقع ارتباط موثری بین شما و کاربر سایتتان برقرار می‌کند. با طراحی یک رابط کاربری جذاب می‌توانید سایتتان را به یک فضای دلنشین و در خدمت مخاطب تبدیل کنید.

رابط کاربری سایتتان باید به خوبی هویت سایتتان را نشان دهد و کاربر را برای رسیدن به اهدافش به درستی راهنمایی نماید. هماهنگ بودن رابط کاربری و تجربه کاربری و حرکت این دو عنصر در راستای خواسته مخاطب، موجب می‌شود که با ایجاد یک محیط مجازی دلربا، مخاطب را به کسب و کارتان نزدیک کنید.

با لوگو در ذهن مخاطبتان حک شوید!

طراحی لوگو یکی دیگر از زیرشاخه‌های طراحی گرافیک است که درون‌مایه کسب و کارتان را نمایش می‌دهد. با طراحی یک لوگوی زیبا و هماهنگ با بیزنس‌تان می‌توانید نام برندتان را در اذهان مخاطبانتان ثبت کنید و خدمات و مزیت‌هایتان را در یک لحظه به یاد آن‌ها بیاورید.

از آن طرف هم به قضیه نگاه کنید! طراحی لوگویی که نتواند ارتباط موثری بین مخاطب و کسب و کارتان برقرار کند و ماهیت بیزنستان را نشان ندهد، می‌تواند مخاطب را گمراه و از شما دور سازد. طراحی لوگو نیز باید با توجه به پرسونایی که در نظر گرفتید، صورت پذیرد. لوگویی که دسته مشخصی از مخاطبان را هدف می‌گیرد، ممکن در جذب دسته دیگری از افراد ناموفق باشد. پس همیشه پرسونا را پیش روی خود داشته باشید.

با لوگو در ذهن مخاطبتان حک شوید!

طراحی گرافیک و هویت بصری کسب و کارتان را به روندسافت بسپارید

تیم طراحان گرافیک روندسافت، صفر تا صد گرافیک سایت، شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی هویت بصری بیزنس شما را بر عهده می‌گیرند و دکوراسیون کسب و کار شما را در فضای مجازی و حقیقی می‌چینند! خدمات تیم گرافیک ما عبارت هستند از:

تایپوگرافی
تایپوگرافی
طراحی لوگو و نشانه
طراحی لوگو و نشانه
طراحی رابط کاربری سایت
طراحی رابط کاربری سایت
طراحی هویت بصری برند
طراحی هویت بصری برند
طراحی تم شبکه‌های اجتماعی
طراحی تم شبکه‌های اجتماعی
طراحی پوستر و بروشور
طراحی پوستر و بروشور
طراحی بنر سایت
طراحی بنر سایت

مشاوره آنلاین رایگان

آماده بیشتر دانستن هستید؟ این فرم ساده را پر کنید. تیم ما برای صحبت در مورد مراحل بعدی فوراً با شما تماس خواهد گرفت.

"*" indicates required fields

می خواهید از کدام خدمت روند سافت استفاده کنید؟
نوع پروژه تان را تعیین کنید.
اطلاعاتتان را وارد کنید.*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .