دیجیتال مارکتینگ در قم

دیجیتال مارکتینگ در قم

بسیاری از شرکت‌های ایرانی دیگر به بازاریابی یا مارکتینگ به چشم هزینه نگاه نمی‌کنند و مارکتینگ را یک سرمایه‌گذاری مهم برای کسب و کارشان می‌بینند. اما از بین انواع مارکتینگ باید برای جذب مشتری و برندسازی از چه روش بازاریابی استفاده کنید؟!

در دنیایی که زندگی بدون اینترنت و دنیای مجازی قابل تصور نیست، باید از انواعی از مارکتینگ استفاده کرد که بتواند از بستر گسترده و محبوب اینترنت برای جلب توجه‌های مشتری‌های بالقوه و بالفعل مختلف بهره ببرد. دیجیتال مارکتینگ در قم، روشی است که می‌تواند صنعت شما را در این شهر، شهره عام و خاص کند.

از معجزه دیجیتال مارکتینگ غافل نشوید!

از معجزه دیجیتال مارکتنیگ غافل نشوید!

دیجیتال مارکتینگ نوعی بازاریابی است که از ابزارهای مختلف دیجیتالی استفاده می‌کند که برند کسب و کار شما را در ذهن مخاطبان هدفتان جای دهد. اما دیجیتال مارکتینگ خودش دنیایی است که باید راه و رسم آن را یاد گرفت.

استفاده از رویکردهای مختلف و گسترده دیجیتال مارکتینگ می‌تواند مشتری‌هایی به وسعت کل دنیا را برای شما به ارمغان بیاورد! چه فرصت استثنایی و جذابی! اما زمانی می‌توانید از هدایای سخاوتمندانه دیجیتال مارکتنیگ استفاده کنید که بدانید چگونه از این ابزار قدرتمند استفاده کنید و فوت و فن آن را بلد شوید.

دیجیتال مارکتینگ جهان گسترده‌ای است که تا راه و رسم زندگی در این دنیا را بلد نشوید، نمی‌توانید از موهبت‌های آن بهره‌مند شوید. بازاریابی دیجیتال به حوزه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود و هر کدام از این زیرمجموعه‌ها خودشان دنیاهایی هستند که قوانین خاص خود را دارند.

هر کدام از بخش‌های دیجیتال مارکتینگ می‌تواند گروهی از مخاطبان و مشتری‌ها را با کسب و کار شما آشنا کند و با همین ابزارها می‌توانید بخش زیادی از مشتری‌هایی را که یکبار از خدمات و محصولات کسب و کارتان استفاده می‌کنند، به برندتان وفادار کنید.

دیجیتال مارکتینگ در قم، راه اوج گرفتن کسب و کارها

اگر کسب و کار شما یکی از صنایع و تجارت‌های مختلفی است که در شهر قم مشغول فعالیت هستند، باید به دنبال روش‌های بازاریابی باشید که بتوانید در درجه اول، از رقبایتان در قم پیشی بگیرید و در رده بعد به سراغ رقابت در سطح کشور و هم‌چنین رقابت با رقبای بین‌المللی بروید. اما چگونه می‌توانید گوی سبقت را از رقبایتان بربائید؟!

دیجیتال مارکتینگ در قم، راهی است که می‌تواند شما را از رقبای قدرتمندتان در این شهر متمایز کند و شما را در برابر کسب و کارهایی که فقط بازاریابی سنتی انجام می‌دهند، چندین پله بالاتر ببرد. برای این‌که بتوانید اقدامات دیجیتال مارکتینگ در قم را به خوبی طراحی و اجرا کنید، باید پتانسیل‌های کسب و کارهای این شهر را بشناسید، رقبا را به خوبی تحلیل کنید و خودتان را برای اوج گرفتن آماده کنید.

بازاریابی محتوا (Content Marketing)

همان‌طور که از نام بازاریابی محتوا پیداست، در این نوع بازاریابی دیجیتال، این محتواست که در نقش بازاریاب کسب و کار شما ظاهر می‌شود و می‌تواند مخاطبان و مشتری‌های بسیاری را با شما همراه کند. جمله‌ معروفی در مورد محتوا وجود دارد که نقل قولی از بیل گیتس است. او معتقد است که «محتوا پادشاه است».

اگر بتوانید به قدرت این جمله پی ببرید. می‌توانید با بهره‌گیری از اصول بازاریابی محتوا کسب و کار خود را متحول کنید! به یاد داشته باشید که هر محتوایی این قدرت را ندارد که برای شما بازاریابی کند و باید بتوانید با محتوایتان در قلب مخاطبانتان نفوذ کنید!

بازاریابی محتوا (Content Marketing)

خدمات بازاریابی محتوای روندسافت

مدیریت محتوای هدفمند و بر اساس مخاطبان هدف
مدیریت محتوای هدفمند و
بر اساس مخاطبان هدف
تولید محتوای ویدئویی و تیزر
طراحی لوگو و نشانه
تولید محتوای گرافیکی، موشن گرافیک و اینفوگرافیگ
تولید محتوای گرافیکی،
موشن و اینفوگرافیگ
تولید محتوای متنی با رعایت اصول سئو
تولید محتوای متنی
با رعایت اصول سئو
تولید محتواهای جذاب و تاثیرگذار
تولید محتواهای
جذاب و تاثیرگذار

طراحی و توسعه سایت

فرض کنید که وارد سایتی می‌شوید که طراحی خوبی ندارد، در آن سردرگم هستید و احساس راحتی نمی کنید و رابط کاربری سایت نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. چه واکنشی نشان می‌دهید؟! طبیعتا این سایت را ترک می‌کنید و به سراغ سایتی می‌روید که نیازهای شما در سریع‌ترین حالت ممکن پاسخ دهد.

تولیدکننده‌های بهترین محصولات و ارائه‌دهنده‌های بهترین خدمات می‌توانند با طراحی یک سایت بد، کل زحمات خود را به باد دهند! یک سایت خوب باید طراحی جذابی داشته باشد، از رابط کاربری مناسب و راحتی برخوردار باشد و احساس خوشایندی به کاربرها بدهد. با طراحی و توسعه یک سایت کاربرپسند می‌توانید مشتری‌ها را در نگاه اول به کسب و کارتان علاقه‌مند کنید!

طراحی و توسعه سایت

خدمات طراحی و توسعه سایت در روندسافت

استفاده از افرونه‌های کاربردی در سایت
استفاده از افرونه‌های
کاربردی در سایت
ارائه رابط کاربری ساده و هدفمند برای سایت
ارائه رابط کاربری ساده
و هدفمند برای سایت
ارائه یک محیط ساده و در عین حال چشم‌نوار
ارائه یک محیط ساده و
در عین حال چشم‌نواز
طراحی سایت با گرافیک جذاب و کاربرپسند
طراحی سایت با گرافیک
جذاب و کاربرپسند

سئو (SEO)

سئو یا Search Engine Optimization یکی دیگر از بخش‌های بازاریابی دیجیتال است که برای دیده شدن در موتورهای جستجو باید به پناه ببرید! سئو مخفف بهینه‌سازی موتور جستجوست یعنی اصولی که باید به کار بگیرید تا محتوای سایت شما بتواند در موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیرد و به چشم مخاطب‌های شما بیاید!

سئو ارتباط تنگاتنگی با بازاریابی محتوا دارد. می‌توان گفت که بخش مهمی از بازاریابی محتوا به سئو وابسته است. اگر بهترین محتوای دنیا را هم بنویسید ولی نتوانید رتبه خوبی در موتورهای جستجو بگیرید و از چشم مخاطبانتان پنهان بمانید، چگونه می‌خواهید مشتری‌ را به سمت کسب و کارتان جذب کنید؟!

عوامل بسیاری دست در دست هم می‌دهند که محتواهای سایتتان بتوانند در موتورهای جستجو دیده شوند و مورد اقبال مخاطبانتان قرار بگیرند. SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ است که روی این رویکرد جذب مخاطب تمرکز دارد.

خدمات سئوی روندسافت

 بهبود سئو کلیه صفحات سایت

 آنالیز و تحلیل پیوسته جایگاه سایت در موتورهای جستجو

 تحقیقات کلمات کلیدی برای دیده شدن محتوا در موتورهای جستجو

 بررسی پارامترهای متعدد سئو برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

یکی دیگر از انواع دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ است. با استفاده از تکنیک‌های ایمیل مارکتینگ می‌توانید از صندوق نامه‌های الکترونیکی مخاطبانتان به عنوا راهی برای نفوذ به قلب آن‌ها استفاده کنید! اما ماجرا به این سادگی‌ها هم نیست!

ایمیل مارکتینگ حساسیت‌هایی دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید تا ایمیل‌‌های شما با یک کلیک تبدیل به اسپم نشود! در بازازیابی ایمیلی نمی‌توانید به هر آدرس ایمیلی، نامه الکترونیکی بفرستید. فقط باید به افرادی ایمیل ارسال کنید که آدرس ایمیلشان را در سایت کسب و کارتان ثبت کرده‌اند. وگرنه به جای ایمیل مارکتینگ در دام اسپم مارکتینگ می‌افتید!

خدمات بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در روندسافت

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Marketing)

شبکه‌های اجتماعی در رگ و خون ما نفوذ کرده‌اند! پس یکی از راه‌های جذاب و با پتانسیل بالا برای جذب مخاطب، استفاده از تکنیک‌های سوشال مارکتینگ است. برای بازاریابی در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی باید الگوریتم‌ها و قوانین حاکم بر هر کدام از شبکه‌های اجتماعی را بشناسید تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

هم‌چنین باید با توجه به طیف مخاطبانتان در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی رویکرد بازاریابی متفاوتی را در پیش بگیرید. مثلا طیف مخاطبان اینستاگرام با طیف مخاطبان لینکدین متفاوت است و نمی‌توانید از یک جنس محتوا و طراحی برای این دو شبکه اجتماعی استفاده کنید.

خدمات بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در روندسافت

 مخاطب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی و ارائه محتواهای متناسب با مخاطبان

 استفاده از اصول و استانداردهای کپی رایتینگ در شبکه‌های اجتماعی

 ارائه محتواهای جذاب متنی، گرافیکی و ویدئویی برای شبکه‌های اجتماعی

 به‌کارگیری محتواهای ترند در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

ویدئوها دارای جذابیت‌هایی هستند و مخاطبان را کنجکاو می‌کنند که آن‌ها را تماشا کنند. هم‌چنین تقریبا همه ترجیح می‌دهند که برای دریافت پیامی به جای مطالعه یک متن بلند و بالا یک ویدئو تماشا کنند و اطلاعات مورد نظرشان را به دست بیاورند.

اگر بتوانید ویدئوهای جذاب و چشم‌نواز تولید کنید، این قدرت را پیدا می‌کنید که تعداد زیادی از مخاطبان را با خود همراه کنید و تعدادی از این مخاطبان را به مشتری‌های وفادار خود تبدیل کنید. پس از جذابیت‌های ویدئو غافل نشوید و از ابزار تاثیرگذار ویدئو مارکتینگ به بهترین شیوه ممکن بهره ببرید.

بازاریابی ویدئویی در روندسافت:

تولید ویدئوهای جذاب و مرتبط با برند

تولید ویدئوهای مرتبط با ترندهای روز

استفاده از موشن گرافیک و جلوه‌های رایانه‌ای در ویدئوها

استفاده از تکنیک‌های استاپ موشن در تولید ویدئو

روندسافت یکی از شرکت‌های قوی فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ در قم است که می‌توانید به کمک این شرکت کسب و کارتان را به مخاطبان هدفتان بشناسید. برای طراحی سایت خود و استفاده از انواع روش‌های دیجیتال مارکتینگ، همین حالا با روندسافت تماس بگیرید

مشاوره آنلاین رایگان

آماده بیشتر دانستن هستید؟ این فرم ساده را پر کنید. تیم ما برای صحبت در مورد مراحل بعدی فوراً با شما تماس خواهد گرفت.

"*" indicates required fields

می خواهید از کدام خدمت روند سافت استفاده کنید؟
نوع پروژه تان را تعیین کنید.
اطلاعاتتان را وارد کنید.*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آژانس دیجیتال مارکتینگ قم

کسب و کارهایی زیادی در شهر قم در حال فعالیت هستند. اما کدام‌یک می‌توانند به رونق و سود بالا دست پیدا کنند؟ قطعا آن‌هایی که از دیجیتال مارکتینگ به‌عنوان یکی از روش‌های قدرتمند مارکتینگ و جلب مشتری غافل شوند، خودشان را از خیل عظیم مشتری‌ها محروم می‌کنند.

مطالعه بیشتر