مشاوره با روندسافت

وبلاگ

نشریه

ارتباط تیزر تبلیغاتی و ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ - روند سافت

مزایای ویدئو مارکتینگ

بر اساس یک ضرب المثل نه چندان قدیمی، یک تصور می‌تواند بهتر از هزاران کلمه گویای یک موضوع باشد.
همین تفاوت بین ویدیو و تصویر وجود دارد، با این تفاوت که ده‌ها هزار عکس نیز قادر نیستند به اندازه یک موشن گرافیک یک دقیقه‌ای مفهومی را به مخاطب منتقل کنند.

ویدئو مارکتینگ - روند سافت

درون تیزر تبلیغاتی دو عنصر بسیار مهم وجود دارد که تبلیغاتی تصویری و بنری و مخصوصا تبلیغاتی متنی فاقد آن هستند.
پویایی عناصر و وجود صدا سبب می‌شود تاثیرگذاری ویدئو مارکتینگ بر روی مخاطب چند صد برابر شود که به معنی افزایش احتمال جذب آن است.

بیشر بخوانید:  اشتباهات تبلیغاتی شرکت های کوچک

کاربران امروز به شبکه های اجتماعی مبتنی بر مالتی مدیا روی خوش‌تری نشان می‌دهند، به این معنی که استفاده از محتواهای چندرسانه‌ای تاثیر بهتری بر روی آن‌ها داشته و ویدئو مارکتینگ بهتر از سایر روش ها آن‌ها را به سمت یک کسب و کار جذب می‌کند.

به عنوان نمونه باید به محبوبیت باورنکردنی اینستاگرام اشاره کنیم، چرا که برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، کاملا مبتنی بر فایل های چندرسانه‌ای بوده و تاکیدی بر روی متن ندارد.

ویدئو مارکتینگ - روند سافت

استفاده از ویدئو مارکتینگ در تبلیغات

بعد از تولید مطلب به منظور تبلیغات، تنها می‌توانید آن را در برخی وب سایت ها به منظور جذب مخاطب قرار داد. تصویر نیز با وجود داشتن پتانسیل تبلیغاتی بیشتر، همچنان نمی‌تواند در همه جا به صورت فراگیر قرار بگیرد.
اما مزیت تیزر تبلیغاتی امکان استفاده چندگانه از آن است، به این معنی که می‌توان از آن به منظور تبلیغ در تلویزیون، در شبکه های اجتماعی، در بیلبوردهای تبلیغاتی و همچنین در وب سایت ها استفاده کرد.

ویدئو مارکتینگ به همین دلیل بیشترین پتانسیل تبلیغاتی را دارد، پس می‌توان از آن به شیوه‌ای گسترده‌تر از بقیه روش ها بهره برد.
از طرفی دیگر به تاثیرگذاری بیشتر تیزر تبلیغاتی بر روی مخاطب در مقایسه با عکس و متن پی برده‌ایم که می‌تواند دلیل دیگری برای تشویق به استفاده از ویدئو مارکتینگ باشد.

ویدئو مارکتینگ - روند سافتویدئو مارکتینگ این مزیت را دارد که در پهنه‌ گسترده‌تری مورد استفاده قرار بگیرد. اگر یک ویدیوی فاقد صدا بسازید، خواهید توانست آن را در سراسر دنیا پخش کنید که به معنی امکان جذب مشتریانی از سراسر دنیا برای شما است.
البته می‌توان پا را فراتر گذاشت و نسخه هایی مختلف از ویدیو و دارای صداگذاری به زبان های مختلف ایجاد کرد. با پیروی از چنین ترفندهایی می‌توان مطمئن شد انبوهی از مشتریان جدید به سمت ما سرازیر خواهند شد.

بیشر بخوانید:  کارتن خوابی که مالتی میلیاردر کالیفرنیا شد(خلیل رفعتی)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایدبار