تاثیر برنامه CGC بر عادات بازاریابان موفق

0
1618
چه کسی به جز خریداران محصول تان می تواند به شما بگوید که کسب و کار شما چگونه عمل می کند و چقدر موفق است؟ امروزه دیگر داشتن ارتباط با مشتریان هرگز مثل گذشته دشوار نیست. پیاده سازی یک برنامه محتوای تولید شده از سوی مصرف کننده ( برنامه CGC )  می تواند گفتگویی را ایجاد کند که شما را به مشتریان و مشتریان را به مشتریان متصل می کند و برای شما امکان گفتگو را حداقل در یک نسخه مدرن آن فراهم خواهد کرد.(روندسافت)

در مرکزیت هر برنامه CGC ، توانایی جمع آوری و به اشتراک گذاری رتبه ها و بررسی ها قرار دارد. اگرچه بازاریاب ها مزایای زیادی از انجام این کار را می بینند، اما مزیت های بیشتری نیز  وجود دارد که می توانند برای افزایش کارآیی برنامه CGC خود به کار بگیرند.

برای به حداکثر رساندن ارزش برنامه CGC خود، از این پنج عادتی را که بازاریابان تاثیرگذار و موفق برنامه CGC  دارند، بررسی کنید.

پنج عادت بازاریابان تاثیرگذار برنامه CGC

1. جمع آوری محتوا محور و مرکز کار است

ما در دنیای “حال” زندگی میکنیم. مصرف کنندگان از هر زمانی توانمندتر هستند و می توانند آنچه را که میخواهند به دست بیاورند. دیگر صبر و شکیبایی برای اطلاعات قدیمی، غیرقابل اعتماد، و رنگ و لعاب دار معنایی ندارد. خریداران و موتورهای جستجو در پی محتوا تازه هستند و اهمیتی نمی دهند که این اطلاعات از کجا می آیند.  مهم نیست. مصرف کنندگانی که می خواهند  صدایشان شنیده شود ، شنیده می شوند و مصرف کنندگانی که می خواهند اطلاعات را پیدا کنند، به راحتی اطلاعات را پیدا می کنند.

بخوانید:  فواید بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها چیست؟

پرسیدن، جمع آوری و نمایش محتویات تازه به شکل مداوم از خریداران می تواند تفاوت بین خریدارانی باشد که در وب سایت شما یا رقیب قرار می گیرند. هیچ چیز مانند جمع آوری محتوای زیاد اهمیت ندارد.

2. مشتریان داستان شما را تصویر سازی می کنند

تصاویر و فیلم ها دیگر تبدیل به زبان جهانی ما شده اند؛ چیزی که بر خلاف انواع دیگر محتوا،  تجربه خرید پربار، ملموس و تخیلی را در اختیار ما می گذارد. مغز ما تصاویر را موثرتر از متن پردازش می کند. این مسئله باعث می شود محتوای بصری برای بازاریابان برنامه CGC موفق تر از مطالب بازخوردی نوشتاری باشد.

خریداران می خواهند علاوه بر خواندن نظرات مفید از تجارب مصرف کنندگان دیگر، محصول را تصور و تجسم کنند. پیدا کردن و جمع آوری محتوای بصری، و سپس نمایش آن در جایی که خریداران شما در حال وبگردی هستند، می تواند توجه آنها را جلب کند و مرحله خرید در پروسه خرید بسیار سریعتر اتفاق بیفتد.

3. در لحظات مهم حضور داشته باشید

برای دیدار با مشتریان ، بازاریابان مجبور هستند مجددا ارزیابی انجام دهند و یاد بگیرند که چگونه بر روی رفتار خریدی که همیشه تغییر می کند، سرمایه گذاری کنند.

پیدا کردن مشتری فقط یک مرحله از کار است، اما آنچه که به آنها می گوئید و چگونگی کمک شما به آنها، تعیین می کند که آیا آنها همراه شما باقی بمانند یا بروند. اهمیت دادن به خواسته مشتری، اعتماد ایجاد می کند و بیشتر از سایر انواع محتوا بر روی جریان خرید مشتریان خریدار تاثیر می گذارد.

علاوه بر موارد فوق ، اینگونه مشتریان پول بیشتری نیز خرج می کنند: تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان که با شکل های بصری برنامه CGC ارتباط برقرار می کنند، به طور متوسط ​​۱۱۶ درصد افزایش درآمد را در هر بازدید کننده دارند.

بخوانید:  بازاریابی پارتیزانی با 5 تاکتیک ارزان قیمت

4. مشارکت مصرف کننده یک نوع مکالمه است

مصرف کنندگان تصمیم می گیرند که چرا ، چه زمانی، چه جایی، و چگونه یک برند را انتخاب کرده و با آن ارتباط برقرار کنند. هنگامی که مصرف کنندگان از محصولات شما سوالاتی میپرسند، باید به آنها پاسخ دهید تا بتوانید در ذهن آنها بمانید و در رقابت حضور داشته باشید.

صدها و حتی هزاران نفر به هر سوال پرسیده شده یا شکایت ارسال شده، دقت می کنند. داشتن یک رویکرد پیشگیرانه برای جذب مصرف کنندگان تجربه ای لذت بخش است که می تواند یک خریدار ساده را به مدافع تبدیل کند و پاسخ شما را به یک مخاطب بزرگ نشان می دهد. در واقع، تحقیقات نشان می دهد که مشتریانی که با محتوای پرسش و پاسخی تعامل دارند ، تقریبا ۲۰٪ بیشتر از مشتریانی که فقط رتبه بندی ها و بررسی ها را خوانده اند، پول مصرف می کنند.

جهان امروز به طور چشمگیری برای بازاریابان و خریداران بسیار متفاوت است. برند ها و خرده فروشان باهم به رقابت می پردازند تا با جمع آوری نظرات مشتریان، به اشتراک گذاشتن این نظرات در کانال ها، ارائه محتوی بصری محرک، تجزیه و تحلیل نظرات مشتری برای شناسایی مناطق قابل بهبود، و فعالانه گوش دادن و پاسخ دادن به پرسش ها،  صدای خود را به گوش مشتری برسانند.

5. شنوندگان فعال پیروز می شوند

بررسی برنامه  CGC بینش ارزشمندی در مورد مشتریان و یک دیدگاه ۳۶۰ درجه ای نسبت به آنچه که مشتریان در مورد محصولات یا خدمات شما فکر می کنند، به بازاریابان می دهد.  آیا محصول شما انتظارات را برآورده می کند. آیا شکایات تکراری در مورد یک نقص محصول مشخص وجود دارد؟ آیا مصرف کنندگان چند پیشنهاد جدید را برای ویژگی های جدید و گزینه های محصول به شما می دهند؟

بخوانید:  کلید واژه های قدرتمند در تبلیغات که باید بدانید

هیچ منبع اطلاعاتی بزرگی برای بازخورد مشتری وجود ندارد جز اطلاعاتی که از برنامه CGC شما جمع آوری شده است.

مطالب خواندنی : ۱۰۰ کسب و کار موفق و زود بازده

شما می توانید از این داده ها برای اصلاح یا به روز رسانی محصولات موجود، نوآوری در ایجاد محصولات جدید و آموزش مصرف کنندگان استفاده کنید. این کار یک رویکرد مؤثر و مبتنی بر داده برای پاسخگویی به خواسته ها، ادراکات و نیازهای مصرف کنندگان است. این روش سریع ترین و معتبر ترین روشی است که بازاریابان می توانند از طریق آن بفهمند که مشتریان واقعا درباره پیشنهادات چه فکری می کنند

شرکتهایی که برنامه CGC را فرصت برای مشارکت در نظر می گیرند، با وفاداری مشتری و مزیت رقابتی برای برند هایشان مواجه می شوند و قطعا موفق عمل می کنند.

ravandsoft

ارسال دیدگاه

Please enter your comment!
Please enter your name here