حمایت مالی و روش هایی برای داشتن قرارداد اسپانسرینگ موفق

0
2063
حمایت مالی
آیا شما نیز به دنبال حامی مالی برای یک رویداد هستید؟ یا میخواهید از یک تیم ورزشی یا موسسه خیریه محلی حمایت مالی کنید تا مشخصات خود را ارتقا دهید؟ حمایت مالی می تواند فواید قابل توجه تجاری به دنبال داشته باشد ، اما همیشه داشتن یک قرارداد پشتیبانیمالیخوب، آسان نیست. جَکی فاست، مدیر بازاریابی Slingshot Sponsorship،  هشت توصیه را برای کمک به شما در داشتن یک قرارداد حمایت مالی خوب ارائه می دهد.

دلار

۱. حمایت مالی فقط مربوط به حمایت شونده نیست!

اسپانسرینگ به این دلیل اتفاق می افتد که رویداد یا سازمان حمایت شونده می تواند مخاطبی را فراهم کند که حامیان مالی را به اهداف خود برساند. حمایت مالی صرفا این نیست که کسی بتواند فرصت یا ایده ای عالی را پیدا کند. شما باید پشتیبانی مالی را مثل محصولی تصور کنید که آن می فروشید.

۲. پیشنهادات حمایت مالی باید روی مزایا تمرکز داشته  باشد

یک پیشنهاد حمایت مالی باید روی مزایای مشارکت تمرکز کند. مهم نیست که معامله حمایت مالی چقدر کوچک و یا بزرگ باشد، در هر صورت باید بر بازده سرمایه گذاری و منافع تجاری متمرکز باشد.

۳. مناسب ترین را انتخاب کنید

باید به مشتریانی نزدیک شد که مخاطبان و ارزش های مشابهی را به اشتراک می گذارند. این کار نه تنها اطمینان می دهد که مشتری در میان مخاطبان اصلی خود بازاریابی می کند، بلکه یک تجربه برند مرتبط نیز ایجاد می کند.

۴. به توافق داخلی اهمیت دهید

تنها یک فرد نمی تواند کاری کند که یک حامی مالی احساس یک شریک را داشته باشد. ضروری است که کل کسب و کار منافع پشتیبانی مالی را تشخیص داده و درک کنند و به عنوان یک مشکل به آن نگاه نکنند. اگر این کار را نکنید، نمی توانید یکی از اهداف اصلی حمایت مالی (یعنی مزایای متقابل از طریق فعالیت مشارکتی) را فراهم کنید.

بخوانید:  Stories اینستاگرام ؛ رسانه شخصی کسب و کار شما

حتما بخوانید: برای موفقیت برندتان به این 7 سوال پاسخ دهید.

پول

۵. از بیرون به ماجرا نگاه کنید

حمایت مالی یعنی جذب یک مخاطب و ایجاد یک تجربه معنی دار. با درک اهداف حامی مالی می توانید برای ایجاد این هدف با هم کار کنید. تنها با انجام این کار حمایت مالی موفق خواهد شد.

۶. مشتری خود را درک کنید

پیشنهادات پشتیبانی مالی مناسب تنها زمانی امکان پذیر است که به دنبال تامین مالی قابل توجه سرمایه باشید. درک کسب و کار مشتری ها و زمان بندی بودجه ، کلید ایجاد این روابط است.

۷. حساب خود را مدیریت کنید

مدیریت حساب کلید موفقیت ارتباطات حمایت مالی است. در حالت ایده آل، شما باید به دنبال حمایت های بلند مدت باشید که پیوسته پیشنهادات حمایت مالی شما را تامین می کنند، زیرا در این رابطه ارزش هایی را پیدا می کنند و از رابطه کاری مثبت با شما بهره مند می شوند.

۸. کمک بگیرید

پشتیبانی مالی بسیار پیچیده است و صرفا در مورد درخواست کمک مالی نیست. زیرا شما پیشنهادهایی عالی برای انجام دادن دارید. هنگامی که کارها به درستی انجام شوند، نه تنها می تواند سرمایه فعالیت های شما را تامین کند، بلکه یک رابطه معنادار بین سازمان شما، حامیان مالی و مخاطبان ایجاد خواهد کرد. که به طور قابل توجهی ارزش کسب و کار شما را افزایش می دهد. اطلاعات بیشتر را می توان در اینترنت، انجمن ها، وبلاگ ها و کتاب ها یافت. سازمان های حمایت کننده تخصصی نیز می توانند آموزش و مشاوره را برای کمک به ایجاد یک بخش حمایت مالی موفق در سازمان شما فراهم کنند.

بخوانید:  بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)

ارسال دیدگاه

Please enter your comment!
Please enter your name here