زمان بندی تبلیغات چه سودی برای کسب و کار دارد؟

0
1839

زمان بندی تبلیغات

هنگام شروع یک پروژه، مدیر و مسئول تبلیغات یک شماره برای پروژه در نظر می گیرد و ساعت های تبلیغات را پیگیری می کند. مدیر تبلیغات سعی می کند طبق پیشنهادات مشتری ساعت هایی که برای تبلیغات است را طبق تحقیقات، پژوهش ها، برنامه ریزی، توسعه خلاق، تولید و مدیریت پروژه تقسیم کند. اگر همه برنامه ها درست برنامه ریزی شود، ساعات واقعی صرف شده روی پروژه به راحتی موفقیت آمیز پیش می رود، اما متاسفانه همیشه این چنین نیست.

توسعه خلاق اغلب وقت بیشتری نسبت به هر بخش دیگری را در فرایند زمان بندی تبلیغات می گیرد. بازخورد یا ناتوانی مشتری در شکستن قیمت ها (افزایش، یا کاهش) خلاصه می شود زیرا مشتری یک نقطه قضاوت است و می خواهد با هزینه کم بازخورد خوب دریافت نماید. جدول زمان کار و تبلیغات باید به درستی پر شده باشد تا مشتری نحوه چگونگی مصرف پول خود را بداند.

– برگه های زمانی (تنظیم کارهای روزانه) نیروی حیاتی هر سازمان است.

زمان بندی تبلیغات

پول

برگه های برنامه ریزی زمان حتی در خانه مورد مصرف قرار می گیرد، همه کمپین ها چند ساعت از وقت خود را برای ثبت زمان تبلیغات صرف می کنند، تا با زمان بندی تبلیغات درست در نگهداری مشتری کوشا باشند. آژانس های تبلیغاتی با صدور زمان بندی تبلیغات صورت حساب هایی را برای مشتریان تظیم کرده تا مدیریت موثری داشته باشند با زمان بندی تبلیغات مشتریان حدود ۹۰ درصد از رمان خود را بهینه خواهند کرد.

شفافیت

ار روز اول همه بخش های کار را برای مشتری توضیح دهید تا همه چیز با هماهنگی پیش رود، تا در جایی که در تنگ نا قرار گرفتید یا ناکارآمدی احساس کردید بتوانید عملکرد درستی داشته باشید. مدیر کپی رایتنر حدود نیمی از زمان یک مشتری را به خود اختصاص می دهد زیرا با نگاه به جدول زمان بندی تبلیغات به خلاقیت های فراوانی را در کار ادغام خواهد کرد.

بخوانید:  مسیر پیش روی دیجیتال مارکتینگ در سال 2018

تبلیغات

تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل عملکرد گذشته اغلب برای ساخت آینده مورد استفاده قرار می گیرد. مشتری با دیدن تحقیقات، تجزیه و تحلیل عملکرد کار احساس خوبی نسبت به تبلیغات شما خواهد کرد. سودآوری یک سازمان با حل معادلات و تجزیه و تحلیل مشکلات مشتریان حاصل می شود.

جایگزینی محصولات

بیشتر کارشناسان تبلیغاتی اذعان می کنند جایگزین کردن محصولات در دنیای سرگرمی نوعی تبلیغات هوشمند است اما ممکن است هزینه هایی را نیز در بر داشته باشد چگونه یک فیلم تبلیغاتی بسازید که هم سرگرم کننده باشه هم محصول تجاری شما را با تمرکز به مخاطب معرفی کند؟ ۹۰ درصد فیلم های تبلیغاتی را آگهی های تبلیغاتی تشکیل می دهند این استدلال قانع کننده ای برای جذب مشتری طبق زمانبندی دقیق نیست. اکثر مردم در خرید محصولات تبلیغاتی تردید دارند اصطلاح تبلیغاتی “اغراق آمیز” باعث جذب سود از سوی مصرف کنندگان می شود. زمان بندی تبلیغات گاهی سود آور و گاهی مضر است همه چیز بستگی به برنامه ریزی شما و نگاه مخاطب به کارتان دارد.

ارسال دیدگاه

Please enter your comment!
Please enter your name here